Keri sisuni
Õppematerjalid - Gunnar Peipman
Modelleerimine - OOP
Esileht
OOP
Lihtsamad rakendused
Programmeerimine 2
Õppematerjalid - Gunnar Peipman
Esileht
OOP
OOP
Klassid
Objektide loomine
Objektide võrdlemine
Pärilus
Liidesed
Enumeraatorid
Staatiline skoop
Vead
UML
UML
Printsiibid
Printsiibid
Põhiprintsiibid
Disainiprintsiibid
Disainimustrid
Disainimustrid
Singleton
Adapter
Modelleerimine
Modelleerimine
Osapoolte üldistus
Lihtsamad rakendused
Lihtsamad rakendused
ASP.NET Core MVC rakendus
ASP.NET Core Razor rakendus
ASP.NET Core Web API
Blazor veebirakendus
Entity Framework Core
Windows Forms rakendused
ASP.NET Formns
Windows Presentation Foundation
Model-View-ViewModel
Programmeerimine 2
Programmeerimine 2
Alustuseks
Alustuseks
Kava
Giti kasutamine grupitöös
Andmebaasid
Andmebaasid
Relatsioonilised andmebaasid
Object-Relational Mapper
Entity Framework Core
ASP.NET Core
ASP.NET Core
MVC disainimuster
ASP.NET Core MVC
Kontrollerite genereerimine
Ripploendite loomine
Kolmekihiline arhitektuur
Mudelite klassid
AutoMapper
Rakenduste disainimustrid
Rakenduste disainimustrid
PagedResult
IFileClient
Dependency injection
Repository
Unit of Work
Tarkvara testimine
Tarkvara testimine
Sissejuhatus
Ühiktestid
Ühiktestid
Mis on ühiktestimine
Testide kirjutamine
Sõltuvuste katkestamine
Kontrollerite testimine
Objekt-orienteeritud modelleerimine